De alles tegelijk lezen-lijst

Het leek me wel eens leuk om een lijstje te maken van de boeken waar ik op dit moment in lees. Of beter gezegd, de boeken waar ik ooit in begonnen ben en die ik van plan ben in de komende maanden uit te lezen.




Echte boeken
Gouden jaren - Annegreet van Bergen 
Opgeruimd leven met ADHD - Kolberg & Nadeau
On writing - Stephen King 
Art & fear - David Bayles & Ted Orland
Schrijf eens even normaal joh! - Rick Evers & Willem Verdaasdonk

E-books

Spy girl - Robin Benway

The artist’s way - Julia Cameron

Mijn leven in de wildernis - Miriam Lancewood

Pil - Mike Boddé

Shopaholic! - Sophie Kinsella

ADD - Ans Ettema-Essler

Meisje met zeven namen - Hyeonseo Lee

De lessen van burn-out - Annegreet van Bergen

De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween - Jonas Jonasson


Audioboeken

Gedumpt (Leven van een loser) - Jeff Kinney

Totaal gesloopt (Leven van een loser) - Jeff Kinney

Brief voor de koning - Tonke Dragt

Het boek van vergeten woorden - Pip Williams


De boeken van Jeff Kinney had ik geleend voor mijn kinderen, maar ik vind het ook leuk om ze zelf te beluisteren tijdens het wandelen. 


Sommige boeken heb ik bijna uit en in (veel) andere ben ik nog maar net begonnen.


Of deze 18 boeken allemaal de eindstreep halen, is nog maar de vraag 😉


Heb jij ook zo’n lange lijst, of lees je één boek tegelijk? 

Reacties

  1. O, dat zou ik echt niet kunnen. Ik wil altijd een boek eerst uitlezen want anders moet ik er steeds weer in komen en ik ben heel slecht in namen dus dan denk ik steeds: over wie gaat het nu weer? Heb ik ook al als ik maar 1 boek lees en op dezelfde dag. Ik kan er ook slecht tegen als de krant blijft liggen en 'studie'boeken vind ik helemaal vreselijk want die zijn vrijwel onmogelijk om in 1 keer te lezen! De 100-jarige man heb ik trouwens in het Engels liggen. Daar vond ik niet zo veel aan. Ik ga hem dan ook in zo'n boekenkastje in de buurt leggen. Kan ik meteen kijken of er nog een boek ligt om mee op vakantie te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er inderdaad ook steeds weer in komen :P Vaak moet ik dan opnieuw beginnen of een paar bladzijden terug lezen. Dat schiet natuurlijk niet op.
    Ik wil mezelf nu ook meer trainen om boeken eerst uit te lezen voordat ik aan een nieuw boek begin. Met een maximum van 5 boeken tegelijk. Een informatief boek, een nieuw boek, een oude bekende enz. Voor elke stemming iets.
    In de 100-jarige man ben ik nog niet zo ver. Het begon wel interessant, maar op een gegeven moment vroeg ik me af waarom hij zoveel criminelen tegenkwam. Dat vond ik niet zo geloofwaardig. Maar misschien moet ik gewoon verder lezen :)
    Ik wil ook wat boeken in een boekenkastje in de buurt leggen. Want mijn systeem '1 boek erin is 1 boek eruit' is een beetje versloft :P (ook al leen ik de meeste boeken van de bibliotheek)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wil je bericht krijgen als iemand antwoordt op jouw reactie? Vink dan het hokje 'Melding sturen' aan, onder je reactie.